Brigitte Vanhoutte is kandidaat-burgemeester

Op 4 februari 2024, over deze onderwerpen: Algemene Partijwerking

Tijdens het jaarlijkse 'Op de koffie'-evenement heeft N-VA Ronse aangekondigd dat Schepen Brigitte Vanhoutte de lijst zal aanvoeren voor de gemeenteraadsverkiezingen in oktober 2024. Met deze aanduiding als lijsttrekker wordt Brigitte Vanhoutte officieel naar voren geschoven als kandidaat-burgemeester voor Ronse.

De keuze voor Brigitte Vanhoutte als lijsttrekker is gebaseerd op haar bewezen leiderschap en betrokkenheid bij de veranderingen die Ronse de afgelopen jaren heeft doorgemaakt. Als Schepen heeft zij samen met de N-VA-ploeg een cruciale rol gespeeld.

Afdelingsvoorzitter Tijl Rommelaere benadrukt het unieke karakter van N-VA Ronse als de enige partij die de garantie kan bieden om deze positieve verandering voort te zetten. "N-VA versterkt Ronse!" verklaart Rommelaere overtuigend.

Brigitte Vanhoutte, geëerd door het vertrouwen dat de afdeling opnieuw in haar stelt, erkent de grote verantwoordelijkheid van haar rol als lijsttrekker. "Ik dank de afdeling voor het vertrouwen. We gaan samen de uitdaging aan om verder te werken aan de toekomst van Ronse."

Tijl Rommelaere benadrukt dat Brigitte er niet alleen voor staat. Een gedreven team staat klaar om haar zowel voor als achter de schermen te ondersteunen. "Brigitte is de juiste vrouw op de juiste plaats. Achter haar staat een team dat haar volledig steunt”, aldus Tijl Rommelaere.

“De komende maanden zullen we hard werken aan de puzzelstukjes voor de lijstvorming, de campagne en het programma. Als team zijn we klaar om vol vertrouwen de verkiezingen in oktober tegemoet te gaan en verder te werken aan een versterkt Ronse", besluit Brigitte Vanhoutte.