N-VA versterkt Ronse. Versterk jij mee?

Op 22 december 2023, over deze onderwerpen: Algemene Partijwerking

De afgelopen tien jaar heeft Ronse een indrukwekkende transformatie ondergaan. De N-VA zit sinds 2013 in het bestuur. Zo zijn we mee de architect en de uitvoerder van de verandering.

Het stadsbestuur staat dicht bij de Ronsenaars. Dat vormt de kracht. Steden en gemeenten krijgen alsmaar meer verantwoordelijkheden toegewezen. Dat is een blijk van vertrouwen. Tegelijkertijd brengt dit enorme uitdagingen. Door de corona- en de energiecrisis en de enorme inflatie werden we de afgelopen jaren zwaar op de proef gesteld. Samen met de Ronsenaars hebben we bewezen dat we flexibel en veerkrachtig zijn.

Ons uniek stedelijk weefsel, erfgoed, geschiedenis en tradities zijn elementen van onze identiteit. Wij staan voor een zelfbewuste en assertieve stad die niet terugplooit op zichzelf. Ronse is onze geborgen en veilige thuis met een brede blik op Vlaanderen, Europa en onze wereld.

Ronse is nooit af. In een wereld die voortdurend evolueert en complexer wordt, nemen we onze verantwoordelijkheid om telkens vernieuwende antwoorden te verkennen. Wij durven problemen benoemen. Daar blijft het echter niet bij. Wij bieden ook oplossingen. Wat gisteren werkte, is wellicht morgen minder toepasbaar. Daarom zetten wij in op een wendbaar en weerbaar stadsbestuur klaar om de toekomst met vertrouwen tegemoet te treden.

Wij staan tussen de Ronsenaars. Wij weten waar u wakker van ligt. N-VA Ronse heeft de ervaring en de talenten om de nieuwe uitdaging aan te gaan. U kan op ons rekenen. Wij zullen de komende zes jaar blijven strijden voor u.

Want, N-VA versterkt Ronse.