Verder durven veranderen

Op 31 augustus 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018

N-VA Ronse trapt met de slogan ‘verder durven veranderen’ de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen van 14 oktober 2018 op gang. “Ronse is de afgelopen zes jaar enorm veranderd. Met de N-VA hebben we een nieuwe, frisse, eigentijdse dynamiek in onze stad gecreëerd. Met heel veel vertrouwen willen we verder durven veranderen. We vragen hiervoor een sterk mandaat van de Ronsenaars”, aldus lijsttrekker Brigitte Vanhoutte.

Ronse verandert. Niemand kan het onder stoelen of banken steken dat deze bestuursploeg – met de N-VA als gids – alles op alles heeft gezet om een nieuwe dynamiek in Ronse te creëren. Met succes.

Maar het werk is niet af. We moeten de volgende bestuursperiode verder durven veranderen. Daarom trekt N-VA Ronse met deze duidelijke slogan naar de kiezer. “Het is onze overtuiging om ook in de volgende bestuursperiode de verandering verder te zetten. Hiervoor moet de N-VA een sterk mandaat krijgen. De keuze voor de Ronsenaar is duidelijk: willen we verder durven veranderenof blijven we ter plaatse trappelen?”, aldus Brigitte Vanhoutte.

Verder

De N-VA heeft de sterke ambitie om ook de komende zes jaar deel uit te maken van de bestuursploeg. We varen met de huidige ploeg de juiste koers. Echter, wij zijn klaar om de nieuwe kapitein aan het roer zetten.

Durven

Meermaals is gebleken dat de N-VA een partij met durf en doorzettingsvermogen is. De zorgsite, het pop-upreglement, de integratie van de gemeente en het OCMW, de middelen van Brussel naar Ronse, de afbouw van de schulden uit het verleden, de sociaaleconomische omwenteling, de motie over de afschaffing van de faciliteiten... Met diezelfde durf wil de partij ook de komende zes jaar besturen.

Veranderen

Het kenmerk van de N-VA. N-VA Ronse is een veranderingspartij. Ronse is al op de goede weg, maar er zijn nog talloze uitdagingen waaraan moet gewerkt worden. Wij zijn klaar om die uitdagingen aan te gaan. We gaan voluit voor een Veilig, Verbonden, Verantwoord en Vlaams Ronse op basis van Vertrouwen.

Stijgende lijn

Tijdens de campagne zullen we onze ambities niet onder stoelen of banken steken. Op al onze affiches, tuinborden, drukwerk, sociale media... zal de een wit vlak met een stijgende onderlijn te zien zijn. Hiermee wil N-VA Ronse aantonen dat we verder vooruit willen, maar zeker ook hogerop.